در دوران ظهور و معرفی بین‌المللی بازاریابی B2B در دهه ۱۹۹۰، چالش اصلی که با آن روبرو بودیم این بود که به مشتریان بالقوه خود توضیح دهیم که مهارت‌های ما به عنوان محققین و بازاریاب‌های شرکتی، خاص و منحصربفرد است. این ایده به طور مکرر مطرح می‌شد که بازارهای بنگاه به بنگاه – و به تبع آن تکنیک‌هایی که برای کاوش این بازارها به کار می‌رفت – به هیچ وجه با بازارهای مصرف‌کنندگان ارتباطی ندارد.
متن کامل در وب سایت سیمیا

با این حال در ۱۵ سال اخیر، بازارهای بنگاه به بنگاه در نوع خودشان به یک قانون و استاندارد تبدیل شده‌اند و واگرایی‌های آن در بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار شده‌اند. تلاش ما این است که تفاوت‌های بسیاری که بین این دو استاندارد وجود دارد را بررسی کرده و از همه مهمتر زمانیکه نوبت به اجرای استراتژی بازاریابی بنگاه به بنگاه می‌رسد به این تفاوت‌ها اشاره کنیم....... ادامه مطلب