در دوران ظهور و معرفی بینالمللی بازاریابی B2B در دهه ۱۹۹۰، چالش اصلی که با آن روبرو بودیم این بود که به مشتریان بالقوه خود توضیح دهیم که مهارتهای ما به عنوان محققین و بازاریابهای شرکتی، خاص و منحصربفرد است. این ایده به طور مکرر مطرح میشد که بازارهای بنگاه به بنگاه – و به تبع آن تکنیکهایی که برای کاوش این بازارها به کار میرفت – به هیچ وجه با بازارهای مصرفکنندگان ارتباطی ندارد. متن کامل در وب سایت سیمیا
با این حال در ۱۵ سال اخیر، بازارهای بنگاه به بنگاه در نوع خودشان به یک قانون و استاندارد تبدیل شدهاند و واگراییهای آن در بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار شدهاند. تلاش ما این است که تفاوتهای بسیاری که بین این دو استاندارد وجود دارد را بررسی کرده و از همه مهمتر زمانیکه نوبت به اجرای استراتژی بازاریابی بنگاه به بنگاه میرسد به این تفاوتها اشاره کنیم....... ادامه مطلب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیانثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
طی بیش از بیست سالی که در حوزه های مختلف کسب و کار کشور فعالیت میکنم ، با اصول مدیریت، فروش، بازاریابی و تبلیغات آشنا شدم و سالهاست در این زمینه ها ضمن مطالعه و تحقیق مشغول به فعالیت حرفه ای هستم. با راه اندازی این وبلاگ تصمیم گرفتم ضمن جمع آوری مطالب و مقالات مفید در زمینه های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و فروش، برندینگ و توسعه فردی، بتوانم با تهیه مطالب کاربردی و متناسب با شرایط بازار داخلی کشور ،مجموعه ای برای آگاهی اقشار مختلف جامعه و انتقال تجربیات و مشاوره های تخصصی، با کمک شما عزیزان ایجاد نمایم . اطلاعات بیشتر در tenotass.com