فروش
  1. در هر موقعیت فروش بی مهابا عمل کنید . نیروهای ناشناخته به کمکتان خواهند آمد
  2. در فروش برگ برنده را توسعه دهید . اختلاف‌های کوچک در توانایی شما با دیگران در یک زمینه می‌تواند موجب تفاوت‌های فاحش در نتایج باشد .
  3. برای موفقیت در فروش تمام طرح‌هایتان را بنویسید . طوری که تمام جنبه‌های فعالیتتان را پوشش دهد .
  4. خودتان را به عنوان مشاور بدانید تا فروشنده . اول در فکر خودتان و سپس در فکر فروشنده .
  5. به مشتری نزدیک شوید با این ایده که می‌خواهید در حل یک مشکل یا کسب یک هدف به او کمک کنید ، نه برای فروش یک محصول یا خدمات .
  6. از جزئیات کامل آنچه که می‌فروشید و آنچه رقیبانتان می‌فروشند آگاهی کامل داشته باشید .
  7. یاد بگیرید تا از تلفن به صورت حرفه ای و ماهرانه به عنوان ابزار اصلی تجارت استفاده کنید .
  8. قاعده ی طلایی فروش را تمرین کنید . “به دیگران همان گونه بفروش که دوست داشتی به تو بفروشند”
  9. از رضایت نامه ی مشتریان راضی در هر فرصت مناسب استفاده کنید .
  10. در گفتگو با مشتری هرگز ایراد نگیرید ، محکوم یا شکایت نکنید .
  11. صداقت را به عنوان عامل مهم فروش در نظر داشته باشید . هیچ چیزی مهم تر از صداقت در فکر شما نیست .
  12. تمایل قبلی مشتری به دیگران را با پرسیدن یک سوال خوب درباره ی نتیجه یا منافع محصولتان بشکنید .