مجله کسب و کار

من به دنبال تاثیر، توسعه و تحول در زندگی و کسب و کار شما هستم، با من همراه باشید.

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

روش های ترغیب مشتری به خرید

چگونه در ذهن مشتری نفوذ و او را به خرید ترغیب کنیم؟ 

نکته ی مهمی که در همین ابتدای بحث باید به آن اشاره کنیم، این است که اگر بتوانید فروش و در واقع خرید را در ذهن مشتری خاطره انگیز و به یاد ماندنی کنید، میتوانید موفقیت فروش تان را به میزان چشمگیری تضمین کنید.

ترغیب مشتری

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

روانشناسی فروش-بخش اول

با نگاهی به کتاب "روانشناسی فروش"، اثر برایان تریسی

خیلی از تصمیم هایی که در زندگی میگیریم و بسیاری از کارهایی که در طول روز انجام میدهیم، در واقع افکار و ایده هایی هستند که شب ها قبل از خواب به ذهن مان خطور می کنند و صبح روز بعد که از خانه بیرون میرویم، تا شب تمام اعمال و تصمیمات ما را تحت تأثیر قرار میدهند.

روانشناسی فروش

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

تکنیک های افزایش فروش

نظر به نقش حیاتی و تعیین کنندهء آشنایی با تکنیک های فروش در دستیابی به سودآوری مطلوب و ایده آل ، توجه به روش های کاربردی فروش و اجرای دقیق و همه جانبهء آن ، سهم قابل توجهی در رشد، رونق و بالندگی کسب و کار شما خواهد داشت.

تکنیک فروش

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

کارهایی که برای قانع کردن مشتری در بازاریابی باید انجام دهیم

چه کارهایی برای قانع کردن مشتری انجام دهیم؟ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کنید می­توانید متقاعدکننده باشید. رازهای قدرتمند قانع کردن دیگران را در این مقاله می آموزید:

قانع کردن مشتری در بازاریابی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

۷معیار در انتخاب نام برند تاثیرگزار

 نیاز به انتخاب نام برند خوب از سوی مشتریان نشأت می گیرد و مشتریان همیشه خواستار روش هایی راحت و مناسب برای شناسایی، به خاطر سپاری، بحث و مقایسه ی برند ها هستند. اسم شایسته میتواند ارزشمندترین دارایی برند باشد که باعث تمایز شده و پذیرش را تسریع می بخشد.پس انتخاب نام برند از اهمیت زیادی برخوردار است.

نام برند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

ویژگی یک فروشنده خوب برای فروش بیشتر چیست؟

ویژگی یک فروشنده خوب چیست؟ این سوالیست که همواره ذهن افراد را درگیر میکند،برای پاسخ باید اشاره کرد که انجمن اجرایی فروش موسوم به SEC به این نتیجه رسیده است که فروشندگان به ‌طور کلی به یکی از 5 روش زیر بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارند رفتار می‌کنند:

در حین خواندن این مطلب پیوسته از خود بپرسید، “من کدام یک هستم؟” و “کدام یک بهتر است؟

ویژگی یک فروشنده خوب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

اهمیت مدیریت کردن مشتری ناراضی

احتمالا برای خود شما اتفاق افتاده است وارد یک مغازه شده اید و فروشنده با شما برخورد نامناسب داشته است. شما به مغازه دار چیزی نگفته اید ولی دیگر از او خرید نکرده اید.

اهمیت مدیریت مشتری ناراضی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

فروش به سبک ورزشکاران

در فروش به روش ورزشکاران مهم‌ترین نقش مدیر فروش، ایجاد فروش است که برای بقای سازمان حیاتی است. مدیر فروش از طریق کار با سایر فروشندگان به این فروش دست می‌یابد. شاید مهم‌ترین کار شما انتخاب، جذب و استخدام فروشندگان خوب باشد. ۹۵ درصد موفقیت، به قابلیت‌ افراد استخدام‌شده بستگی دارد.

فروش به سبک ورزشکاران

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

10 روش برای از بین بردن خستگی کار

کاری را به تازگی آغاز کرده اید ولی احساس خستگی می کنید. چه اولین کار شما باشد و چه شغلتان را تغییر داده باشید، به هر حال وارد این حرفه شده اید و احساس می کنید گیر افتاده اید. کارها به نظرتان ملالت آور، خسته کننده و تکراری می آید و زمانتان را نمی توانید آنطور که دوست دارید بگذرانید.

خستگی کار

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

۳۰ نکته برای یک بازاریابی ایمیلی موفق

امروزه بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از ارکان اصلی تبلیغات را تشکیل می‌دهد و حتی به عنوان یک شیوه‌ی تبلیغاتی انقلابی شناخته شده است. در ایران نیز این روش بازاریابی مدت هاست که پای ثابت کمپین‌های تبلیغاتی شده و با توجه به نوپا بودن صنعت استارت‌اپ ها در ایران، میتواند گزینه ی مناسبی برای کمپین های تبلیغاتی باشد.

ایمیل مارکتینگ
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار