مجله کسب و کار

من به دنبال تاثیر، توسعه و تحول در زندگی و کسب و کار شما هستم، با من همراه باشید.

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

چند نکته برای بازاریابی حرفه ای

چند نکته ای که اجرای صحیح آن، فرد را به یک کارشناس  بازاریابی و یا فروشنده حرفه ای تبدیل می‌کند:

نکات کلیدی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

فرایند فروش تلفنی موفق-بخش چهارم

به سؤالات زیر توجه کنید:

1) اگر مشتری های سابق تان در فروش تلفنی با شما قطع ارتباط کنند و دیگر از شما خرید نکنند چه باید بکنید؟

2) چگونه میتوانید در اولین تماس با شرکتها، ارشدترین مقامات آنها را وادار به گفتگو کنید؟

در ادامه قصد داریم این دو سؤال را کمی بررسی کنم:

بازاریابی تلفنی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

فرایند فروش تلفنی موفق-بخش سوم

هنگامی که میخواهید از قطعه چوبی یک کاردستی درست کنید، باید مراقب باشید ارّه را درست بر روی نقطه چینی که روی چوب علامت گذاری کرده اید قرار دهید و برش دهید. چون اگر اشتباه برش دهید، دیگر نمیتوانید چوب برش خورده را به حالت اول برگردانید و دوباره کار را از اول شروع کنید. 

بازاریابی تلفنی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

فرایند فروش تلفنی موفق-بخش دوم

فرض میکنیم که مقدمات تماس با مشتری آماده شده و شما گوشی را برداشته اید و قصد دارید با شماره ی مشتری تان تماس بگیرید. چه کار باید بکنید؟ چه رفتارهایی را باید یا نباید از خودتان بروز دهید؟ برای بهتر پیش رفتن کار، چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ چه صحبت ها و رفتارهایی اشتباهات جبران ناپذیری به شمار می آیند؟

فروش تلفنی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

فرایند فروش تلفنی موفق-بخش اول

صرف نظر از اینکه چقدر تجربه دارید یا مطالعه داشته اید، یک سری نکات کوچک و بزرگی وجود دارد که بدون شک بازدهیِ کار شما را در فرآیند فروش بالا میبرند. جزئیات را نباید نادیده گرفت. گاهی با رعایت نکته ای کوچک در موقعیتی مناسب میتوان تفاوت چشمگیری را پدید آورد.

فروش تلفنی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

شرح شغل بازاریاب تلفنی

معرفی و جذب سفارش برای محصولات و کالاهایی که سازمان قصد فروش آن ها را دارد.

بازاریابی تلفنی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

حل معمای فروش-بخش دوم

اشاره کردید به جمع‌آوری اطلاعات و پاسخ‌دهی به موقع، بر اساس آن اطلاعات. انجام ‌این ‌امر چگونه ممکن است؟

معمای فروش
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

حل معمای فروش-بخش اول

جف‌هافمن برای ما توضیحاتی ارائه می‌دهد درباره تقدم و تاخر اطلاعات، رساندن مشتری از مرحله علاقه به اشتیاق برای خرید کالا، قدرت جذب مشتری و سایر موضوعاتی که ممکن است برای مدیران عامل تازه کار روشن نباشد.

معمای فروش

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

پنج عامل هشدار دهنده در اندازه گیری عملکرد شرکتها

هدف از یک کسب و کار ، خلق یک مشتریست پیتر دراکر

 علیرغم فشارهای ناشی از بنگاههای خرید و فروش سهام  و بازارهای سرمایه ای که تاکید فراوان در بدست آوردن سودهای کوتاه مدت را دارند ، پاره ای از مدیران ارشد اجرائی به تجربه دریافته اند که سرمایه گذاریهائی که با منظور رسیدن به سودهای آنی می انجامد ، چندان رضایت بخش نبوده و بیشتر اوقات همین فاکتور در زمینه بررسی عملکرد شرکت ، عامل گمراه کننده ای است .

در مجموع جهت اندازه گیری عملکرد شرکتها فرمول معجزه آسائی وجود ندارد ، اما برای کنترل عملکرد شرکت ها و همچنین نشان دادن سمت و سوی حرکتشان در محیطهای بشدت رقابتی فعلی نیازمند فاکتورهای پایشی بوده که همچون تابلوی نمایش وضعیت آنها را به ترسیم کشد. از دیدگاه آقای دراکر، این معیارهای سنجش بترتیب عبارتند از :

پیتر دراکر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار

9 توصیه برای فروش اثربخش

حتی اگر یکی از برترین فروشنده ها هم باشید احتمالاً باز هم راه هایی برای بهبود کاری که انجام می دهید وجود دارد. این عقیده ی راوین گاندی، یکی از مؤسسین GMM Nonstick Coatings است؛ یکی از تأمین کننده های پوشش های نچسب ظروف خانگی در سطح جهان. گاندی به عنوان رهبر شرکتی که مشتریان بزرگی مثل جورج فورمن و پیرکس دارد، در مورد فروش توصیه های فراوانی برای شما دارد.

فروش اثربخش

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید آقاجانی، مشاور کسب و کار